Pro pohodlné podnikání je výhodné obrátit se na někoho, kdo Vás zbaví nepříjemných starostí spojených s vyřizováním korespondence, kontaktu s úřady či zařizování pronájmů a dalších podobných činností. Proto poskytujeme služby, jež Vám uleví od těchto neoblíbených povinností. Služby rozdělujeme do dvou balíčků, každý z nich se od sebe liší především cenou a množstvím služeb, které jsou s balíčkem spojeny.
Prvním balíčkem je OFFICE POST. Služba zahrnuje poskytnutí korespondenční adresy ve velkém městě. Příchozí pošta bude označena, přijata a poté Vám bude odesláno elektronické avízo o přijaté poště.
Nejvíce využívaným balíčkem je OFFICE START, který zahrnuje poskytnutí adresy nejen pro korespondenci, ale především adresu pro zápis do obchodního rejstříku jako sídlo firmy, nebo do živnostenského rejstříku jako místo podnikání.
Ve všech balíčcích je v ceně sken pošty. Přeposílání pošty je v balíčcích POST a START v ceně 50,-Kč + poštovné.
Využijte výhodu sídla pod velkým finančním úřadem. Poskytujeme kvalitní administrativní zázemí a reprezentativní prostory.