Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
Na základě níže uvedených podmínek poskytuje BRNOOFFICE s.r.o. se sídlem Králova 9, 616 00 Brno, krátkodobé pronájmy školicích místností.
- BRNOOFFICE s.r.o. poskytuje krátkodobé pronájmy pouze podnikatelským subjektům pro účely školení, prezentací, pohovorů, obchodních jednání a firemních porad, které nejsou v rozporu s principem provozu Office centra BRNOOFFICE s.r.o. V souladu s tím, si pronajímatel si vyhrazuje právo přijmout nebo odmítnout konkrétní objednávku. Klient je povinen pravdivě informovat pronajímatele o účelu pronájmu a tento schválený účel dodržet. V případě porušení tohoto ustanovení si vyhrazuje BRNOOFFICE s.r.o. právo pronájem ukončit s okamžitou platností.
- Klient je povinen uhradit cenu za pronájem ve smluveném termínu. BRNOOFFICE s.r.o. neposkytuje pronájem subjektu, který je v prodlení s jakoukoli platbou.
- Klient se zavazuje dodržovat Provozní řád budovy Králova 279/9, Brno, který je k dispozici všem klientům a zasláním objednávky výslovně prohlašuje, že se s tímto provozním řádem seznámil a přijímá jej ve všech jeho důsledcích. Klient se zároveň zavazuje dodržovat Provozní informace, vyvěšené v pronajatých místnostech a pokyny pronajímatele k používání svěřené techniky a vybavení prostor.
- Škody, které způsobí klient nebo kterýkoliv z účastníků a návštěvníků pohybujících se v jím pronajatých prostorách, uhradí klient v plném rozsahu v termínu předepsaném BRNOOFFICE s.r.o. spolu s ušlým ziskem za období odstraňování případných škod.
- Klient není oprávněn vpouštět do prostor Office centra jiné osoby než ty, které jsou účastníky jeho akce a vstupují výhradně do prostor, které jsou předmětem jeho pronájmu. Klient je odpovědný za veškeré škody způsobené zanedbáním této podmínky, tj. vpuštěním cizí osoby do objektu Office centra.
- Pronájem prostor začíná a končí v časech uvedených na objednávce. Klientovi je umožněn vstup do pronajatých prostor 15 min. před časem uvedeným na objednávce a prostory se uzavírají 15 min. po čase uvedeném na objednávce. Ve stejném čase je klient povinen vrátit pronajímateli klíče a čipové karty. Časy uvedené na objednávce znamenají časy poskytnutí pronájmu a nikoli časy zahájení a ukončení akce pořádané klientem.
- Klient bere na vědomí, že kapacita prostor uvedená v objednávkovém formuláři pro každou místnost je maximálním počtem osob, které mohou prostory ze strany klienta využívat. Překročení počtu osob nad rámec maximální kapacity podléhá písemnému souhlasu BRNOOFFICE s.r.o. z důvodu bezpečnosti práce a požární ochrany.
- Zákaz kouření ve všech prostorách včetně zahrady.
CENY
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Za každou započatou hodinu nad rámec objednávky účtujeme:
Cabinet 1 – 350,-Kč/hod.
Cabinet 2 – 250,-kč/hod.
Cabinet 5 - 300,-Kč/hod.
Cabinet 10 - 400,-Kč/hod.
V ceně je zahrnuto základní občerstvení (voda a čaje). Další občerstvení je poskytnuto dle cen uvedených v objednávkovém formuláři, nebo dle dohody. V ceně je také zahrnuto použití whiteboardu, umístěného v každé místnosti.Zapůjčení prezentační techniky dle cen v objednávkovém formuláři.
Klient hradí vždy čas uvedený na objednávce i v případě, že opustí místnost dříve.
Cena za pronájem v čase od 16,00 - do 20,00 a příplatek mimo provozní dobu recepce se účtuje dle platného ceníku služeb zveřejněného na webu společnosti brnooffice.cz
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Platba se provádí fakturou s 5 denní splatností, zálohovou fakturou, věrnostní kartou, nebo v hotovosti. Klient, který využívá nabízené služby poprvé, je povinen uhradit částku za služby zálohovou fakturou, nebo v hotovosti před zahájením pronájmu.
STORNO PODMÍNKY
Při zrušení objednávky 5 a více pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 40% z celkové ceny. Při zrušení objednávky 4 a méně pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 70% z celkové ceny. Při zrušení objednávky v den uvedeného termínu, zaplatí klient 100% z celkové ceny.
Klient, odesláním objednávky souhlasí se storno podmínkami.
OBJEDNÁVKA
Objednávka, vyplněná a zaslaná klientem je závazná včetně uvedených storno podmínek. Po schválení objednávky zašle BRNOOFFICE s.r.o. klientovi potvrzující email. Na základě tohoto potvrzení je objednávka závazná pro obě strany. V případě, že BRNOOFFICE s.r.o. objednávku nepotvrdí, je odpovědností klienta ověřit si zda byla objednávka společnosti BRNOOFFICE s.r.o. doručena a zda je objednaný termín volný. BRNOOFFICE s.r.o. si vyhrazuje právo potvrzovat jen ty objednávky, které byly předem předjednány se zástupcem BRNOOFFICE s.r.o. a kde BRNOOFFICE s.r.o. potvrdila volný termín a vyjádřila souhlas s náplní činnosti provozované v pronajatých místnostech. Objednávky zaslané o víkendu a ve státní svátek budou zpracovány nejdříve následující pracovní den.